Olemme tänään 4.4.2019 julkaisseet Fazer-konsernin vuosikatsauksen 2018 osoitteessa https://www.fazergroup.com/fi/vuosikatsaus

Fazer-konsernin vuosikatsaus luo kuvan siitä, kuinka Fazerin strategian ja vastuullisuuden toteuttaminen on edistynyt. Se kuvaa Fazerin menestykseen pitkällä aikavälillä vaikuttavia tekijöitä. Raportointikokonaisuus sisältää liiketoiminta- ja vastuullisuus­katsauksen, hallinnointiosion, hallituksen toimintakertomuksen sekä erillisenä dokumenttina julkaistun tilinpäätöksen.

Vuonna 2018 aloimme toteuttaa uutta strategiaamme kehittyäksemme nykyaikaiseksi, vastuulliseksi ruokayhtiöksi. Kuljemme kohti yhteistä strategista päämääräämme toimimalla vahvemmin kuluttajakeskeisesti ja Fazerin uudistuneen brändipositioinnin tukemana. Panostamme arvon luomiseen liiketoimintaportfoliovalinnoilla, ylläpitämällä toiminnan huippulaatua ja toteuttamalla rakenteellisia parannuksia.

Voit tutustua Fazer-konsernin vuosikatsaukseen ja tilinpäätökseen täältä: https://www.fazergroup.com/fi/vuosikatsaus

Lisätietoja:

Jouni Grönroos, Fazer-konsernin talousjohtaja ja varatoimitusjohtaja, jouni.gronroos@fazer.com, puh. +358 40 504 5125

Ulrika RomantschukFazer-konsernin viestintä- ja brändijohtaja, ulrika.romantschuk@fazer.com, puh. +358 40 566 4246

Fazerin mediapuhelin palvelee ma–pe kello 8–16, puh. +358 40 668 2998, media@fazer.com